مدیرکل بنیاد مسکن زنجان از اختصاص ۱۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت به خانوار‌های دارای حداقل ۲ معلول زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن زنجان به ارائه تسهیلات به خانوار‌های دارای حداقل ۲ معلول روستایی و شهری برای ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت به خانوار‌های دارای حداقل ۲معلول روستایی و شهری از سوی بنیاد مسکن استان زنجان پرداخت شده است.

او با اشاره به طرح جامع تامین مسکن خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول افزود: تفاهم نامه‌ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌هایی که دارای حداقل ۲ عضو معلول بوده، منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: ۲۴ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن استان زنجان و بنیاد مستضعفان، ۱۲ میلیون تومان توسط سازمان بهزیستی، به عنوان کمک‌های بلاعوض برای ساخت واحد‌های مسکونی ویژه خانوار‌های دارای حداقل ۲ معلول پرداخت می‌شود.

خواجه‌ای به ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع مناسب سازی محیط‌های روستایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مناسب سازی محیط روستا به طور ویژه مورد توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است چرا که در تمامی طرح‌های هادی روستایی مسائل مربوط به مناسب سازی محیطی مورد بررسی قرار گرفته و در تهیه و اجرای طرح‌های هادی انجام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.