فرماندار گیلانغرب گفت : بحرانی‌شدن وضعیت کرونا در این شهرستان منجر به اعمال محدودیت‌های سختگیرانه برای کنترل و مهار زنجیره انتقال این بیماری ویروسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : چاره‌ای جز اجرای محدودیت‌های جدید برای کنترل و قطع زنجیره کرونا در سطح این شهرستان که به شکل گسترده‌تری شیوع پیدا کرده، نداریم.

او گفت : با ثبت سومین فوتی در ۲۴ ساعت گذشته شمار افراد فوتی مبتلا به کرونا در این شهرستان امشب به ۲۷ نفر و تعداد مبتلایان به این بیماری ویروسی نیز به ۴۶۷ تن رسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: چنانچه همکاری عمومی صورت نگیرد امکان امدادرسانی به دلیل کمبود امکانات و عدم ظرفیت در سطح استان کرمانشاه وجود ندارد.

محمودیان با بیان اینکه تمام مراکز دولتی و صنوف به جز مراکز و اصناف خدمات‌رسان به مدت یک هفته تعطیل اعلام شدهاند از نظارت بر روند اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط کمیته نظارت خبر داد.

او گفت: در صورتی که آمار ابتلا روند کاهش نداشته باشد این تعطیلی و اعمال محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

محمودیان ادامه داد: همه باید کمک کنند تا شرایط به حالت عادی برگردد و تمام مراکز و صنوف خدمات‌رسان نیز مکلف به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

او محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید را شامل تعطیلی یک هفته‌ای تمام ادارات و مراکز و اصناف مشروح در مشاغل ۲، ۳ و ۴ از روز دوشنبه پنجم آبان ماه جاری اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.