فرماندار کنگاور قاچاق مواد مخدر و اعتیاد را دو معضل جدی و خطرناک دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ الماسی فرماندار کنگاور قاچاق مواد مخدر و اعتیاد را دو معضل جدی و خطرناک دانست و گفت : معضل اعتیاد ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است و باید به موقع با آن مقابله کنیم تا دچار خسارت نشویم.

او با اشاره به این که ۵۸ عنوان اولویت پژوهشی مرتبط با اعتیاد به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شده گفت : امروز دشمنان نظام با گسترش اعتیاد به دنبال صدمه زدن به باور‌های اساسی خانواده اند و با کار‌های پژوهشی، برنامه ریزی درست و فرهنگ سازی میتوان این توطئه را خنثی کرد.

او مشارکت آحاد مردم در مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و افزود : برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، به حضور و همکاری تمام اقشار جامعه نیاز هست .

الماسی ادامه داد : الزام واحد‌های تولیدی و خدماتی به استفاده از مزایای طرح یارانه دستمزد و بکارگیری افراد بهبود یافته راه اندازی سرپناه شبانه با همکاری بهزیستی و شهرداری و سایر ادارات ذیربط پاکسازی نقاط آلوده توسط نیروی انتظامی و با همکاری بسیج شناسایی و ترغیب واقفین جدید در شهرستان توسط اداره اوقاف و جهت دهی نیات واقفین به سمت خدمت به معتادان بهبود یافته از مصوبات مهم است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.