استاندار کرمانشاه از راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری به منظور بررسی مشکلات این واحد‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا موجب شده تا کشور از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی نباشد و رفع مشکلات نیازمند کار شبانه روزی است.

او با اشاره به انتخاب رزم حسینی به عنوان وزیر صمت، گفت : در گذشته بررسی مصوبات استان‌ها در ستاد ملی تسهیل گاهی تا هفت ماه به طول می‌انجامید و در برخی موارد هم عملی نمی‌شد، اما در حال حاضر این مهم به مدیران جهادی و با تجربه محول شده است که می‌تواند گامی مهم در این زمینه باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی در استان افزود: وقتی صحبت از شبانه روزی بودن این مرکز می‌شود نشان دهنده تلاش شبانه روزی در کشور برای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار است.

بازوند با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص‌هایی داشته باشد، افزود: با این وجود راه اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می‌کنند دولت به دنبال حل مشکلات آن‌ها است.

او ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید توجه داشته باشند که نمایندگان خود در مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی را از میان افراد کارآزموده، مجرب و دارای اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل کنند و اگر چنانچه گزارشی مبنی بر ارائه نکردن خدمات مناسب این نمایندگان گزارش شود، خود مدیر کل و یا معاونان او باید در این مرکز حضور پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی این مرکز تا مقداری حجم کار ستاد تسهیل را کاهش می‌دهد، افزود: باید از طریق صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و ... اطلاع رسانی لازم به مردم در زمینه راه اندازی این مرکز صورت گیرد.

بازوند گفت: باید از روز دوشنبه شاهد راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی استان باشیم و به سمت حل مشکلات واحد‌ها گام برداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.