معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی بیش از ۷۳۳ هزار نفر مسافر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان گرمی گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و ۲۲۳ هزارنفر مسافر بود ۴۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه این میزان جابه جایی مسافر در قالب ۱۴۳ هزار و ۸۷۶ مورد سفر انجام شده است تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به ۷ ماهه نخست سال گذشته که ۱۷۱ هزار و ۵۶۴ سفر بود امسال باکاهش ۱۶ درصدی روبرو هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت مسافری را در استان اردبیل یاد آور شد و اظهار کرد: از این تعداد مسافر ۲۰۴ هزار و ۱۶ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۵۷ هزار و ۶۶۳ نفر با مینی بوس و ۲۳۳ هزار و ۳۱ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه جا شده اند.

شیرین زاده همچنین از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او بر جلوگیری و مقابله با دلالی و جارچیگری، ایجاد آرامش و امنیت برای مسافران با تعامل بین دستگاه‌های موجود در ترمینال ها، دسترسی سریع مسافران به خدمات حمل و نقلی، نظارت و بازدید مستمر از خدمات رسانی شرکت‌های حمل و نقل و احقاق حقوق عامه مردم و مسافران تاکید کرد و از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر بیان کرد: درجهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا ناوگان‌های حمل ونقل عمومی و ترمینال‌ها بطور مرتب درحال ضدعفونی و گندزدایی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.