رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: مدارس استان کرمان از ۲۸ مهر ماه تا ۲ آبان ماه به دلیل ویروس کرونا غیر حضوری اعلام شدند و براین اساس فردا نیز مدارس غیر حضوری خواهند بود.

عباس تقی زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: فردا ۳ آبان ماه مدارس استان کرمان در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری به خدمات آموزشی خود ادامه خواهند داد.

او با اشاره به اینکه در ۲۸ مهر ماه تا ۲ آبان ماه غیر حضوری بودن مدارس اعلام شده بود، افزود: برای فردا نیز آموزش‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر استان به صورت غیر حضوری تمدید شده است.

تقی زاده بیان داشت: در روز شنبه ۳ آبان معلمان و دانش آموزان نباید در مورسه حضور داشته باشند و کادر اداری مدرسه (معاونان) با هماهنگی با مدیر مدرسه نسبت به حضور در مدرسه اقدام کنند و در حقیقت هیچ مدرسه‌ای نباید بسته باشد.

او در خصوص تمدید غیر حضوری بودن مدارس تا پایان هفته تصریح کرد: پیشنهاد غیر حضوری بودن مدارس در سراسر استان به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داده شده است و فردا بعد از ظهر در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.