مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات ساختمان مرکزی انتقال خون استان همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید عبداللهی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی در حاشیه بازدید مسئولان کشوری و استانی از طرح ساخت سازمان انتقال خون گفت : در حال حاضر عملیات ساخت این ساختمان که دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجری آن است از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.

او افزود: عملیات ساخت ساختمان مرکزی انتقال خون خراسان رضوی در فضایی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در خیابان سناباد مشهد آغاز شده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی بهره‌برداری از این ساختمان را یکی از ضرورت‌های خراسان رضوی در حوزه تولید و تامین خون عنوان کرد و ادامه داد: هم‌اکنون ساختمان مرکزی انتقال خون خراسان رضوی استیجاری است.

عبداللهی حمایت سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی برای تکمیل ساختمان انتقال خون خراسان رضوی را خواستار شد و بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه استان در سال ۹۷ فقط ۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داد، اما در سال ۹۸ هیچ اعتباری در این خصوص اختصاص نیافته است در حالی که علاوه بر اعتباراتی که با پیگیری‌های حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد اختصاص یافته، فاز مرحله نخست این پروژه نیازمند تخصیص ۱۰۰ میلیارد دیگر اعتبار در امسال است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.