مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: امنیت و آرامش در مرز‌های استان اردبیل با تلاش نیروی انتظامی و مرزبانی برقرار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و مرزبانی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نقش نیروی انتظامی و مرزبانی را در تامین امنیت جامعه موثر دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی و مرزبانی همیشه و همه جا و به صورت شبانه روزی در تلاش برای امنیت جامعه و ایجاد احساس آرامش در مردم هستند.

او به درگیری دو کشور آذربایجان و ارمنستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با وجود نیرو‌های مرزبانی علی رغم جنگ در کشور همسایه مردم کشور ما در آسایش و امنیت کامل به سر می‌برند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل با تمام توان آماده است تا زحمات نیروی انتظامی و مرزبانی را به مردم منعکس کند، و احساس امنیت و امیدواری را در آن‌ها ایجاد کند.

سردار حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار تصریح کرد: بدون شک تامین امنیت تنها از طریق نیروی انتظامی میسر نخواهد شد و باید سایر سازمان‌ها مخصوصا صدا و سیما با نیروی انتظامی همکاری داشته باشد.

او همچنین از زحمات صدا و سیمای مرکز اردبیل در انعکاس خوب خبر‌ها و برنامه‌های مرتبط با پیشگیری از ناهنجاری و جرم در جامعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.