استاندار اردبیل:

امنیت مرز‌ها مدیون مرزبانان کشور است

استاندار اردبیل امنیت مرز‌ها را مدیون مرزبانان غیور در سراسر مرز‌های کشور دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با فرمانده و پرسنل مرزبانی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: با وجود جنگ آذربایجان و ارمنستان، مرزهای استان به برکت حضور نیروهای مرزبانی با همکاری و پشتیبانی سایر نیروهای نظامی و امنیتی در امنیت کامل به سر می‌برد.

او افزود: مردم استان قدردان زحمات مرزبانان هستند و جای خوشحالی است که چه قبل از درگیری و چه بعد از درگیری مشکل خاصی از مرزهای استان گزارش نشده است.

استاندار اردبیل با اشاره به زندگی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نزدیکی مرزهای استان گفت: نقش خانواده و همسران مرزبانان در خصوص ایجاد امنیت بسیار حائز اهمیت است و ما قدردان همکاری های این عزیزان هستیم.

بهنام جو افزود: ما نمی‌توانیم نگرانی‌های خانواده‌ها را در خصوص مرزبانان فراموش کنیم و وظیفه ماست که با وجود کمبود های اعتباری، قسمتی از مشکلات آن را حل کنیم.

او از حل زمین مورد نیاز برای احداث مسکن حدود ۷۰۰ خانوار نیروهای انتظامی استان خبر داد.

سید شاهین اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز گفت: هفته نیروی انتظامی امسال به شعار "همه با هم برای سلامت و امنیت" نام گذاری شده که تأکید ما بر رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در جامعه و تامین سلامت عمومی است.

او افزود: تمام هم و غم ما این است که ارتباط ما با مردم به خصوص مرزنشینان تنگاتنگ باشد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.