رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت و آرامش فردی و اجتماعی از دستاورد‌های مهم پلیس است که سبب اعتمادسازی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس دادگستری استان اردبیل امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در راستای اهمیت ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی در جامعه دستگاه قضائی استان درصدد است تا با نقش‌آفرینی مسئولانه برای ایجاد آرامش‌آفرینی‌اجتماعی نهایت سعی و تلاش خود را به‌کارگیرد.

او با اشاره به این که مبارزه با ناامنی‌ها یکی از موارد اساسی و حائز اهمیت در توسعه عدالت اجتماعی است و با توجه به این که نیروی انتظامی نیروهایی توانمند، سالم و هوشمند دارد بنابراین در این زمینه اجرای صحیح قوانین برای ما اولویت اساسی است.

 رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: آرامش‌آفرینی اجتماعی و مبارزه با ناامنی‌ها برای توسعه امنیت و عدالت اجتماعی یک اولویت اساسی برای ما دستاوردهای بزرگ و مهمی به دنبال خواهد داشت که به همین منظور باید از خدمات شایسته ناجا سپاسگزار باشیم.

عتباتی افزود: امنیت و آرامش فردی و اجتماعی از دستاوردهای مهم پلیس است که سبب اعتمادسازی مردم می‌شود و در این راستا دستگاه قضائی با حداکثر توان درصدد اجرای قانونمند مأموریت‌ها و نیز تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه است.

او اظهار کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر در راستای ایجاد ثبات و پایداری امنیت مشارکت اجتماعی با پلیس لازمه اساسی است و در این زمینه با ایجاد شور و نشاط در جامعه باید احساس ناامنی مجرمان را از میان برداشته و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.