همزمان با بهره برداری از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس، تعداد واحد‌های افتتاح شده در این شهر به ۶۰ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۵۰۹ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر با بیان اینکه پروژه مسکن مهر پردیس در استان تهران یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور ساخته شده است، گفت: امروز با دستور رئیس جمهور ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور  به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع افتتاح‌های ما به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار واحد می‌رسد که مهمترین و عمده‌ترین آن‌ها در شهر جدید پردیس است.

او ادامه داد: ۱۴ هزار واحد مسکن مهر امروز در پردیس افتتاح و به مردم تحویل داده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: مسکن مهر پردیس از پروژه‌های کلان شهرسازی به شمار می‌رود و ۸۳ هزار واحد مسکن مهر در این شهر برنامه ریزی شده که امروز با همت دست‌اندرکاران دولت، استانداران و دستگاه‌های خدمات‌رسان این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

طاهرخانی توضیح داد: مسائل اساسی و پایدار این واحد‌ها اعم از راه‌های دسترسی، تونل‌های خط انتقال فاضلاب و شبکه‌های فاضلاب با همکاری این بخش امروز به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید افزود: بر این اساس مجموع واحد‌های افتتاح شده مسکن مهر در پردیس به ۶۰ هزار واحد می‌رسد و سایر واحد‌های مختلف هم در حال بهره برداری قرار دارد و امروز ۱۴ هزار واحد در پردیس با دستور رئیس جمهور افتتاح می‌شود و همچنین بخش عمده مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم با بهترین کیفیت به متقاضیان تحویل داده شده است.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، امروز با دستور رئیس جمهور و و وزیر راه و شهرسازی از طریق ویدئو کنفرانس، واحد‌های مسکن ملی و مسکن مهر به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۰:۵۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
لطفا طرح اقدام مسکن ملی را در یزد پیگیری کنید کسی جواب گو نیست ما ۴۰ میلیون اورده دادیم پولمونم در بانک مسکن مسدوده اما مسئولین پاسخگو نیستند
آخرین اخبار