با نزدیک شدن به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هنوز تکلیف چمن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مشخص نشده است.

قدیمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تصمیم گیری در خصوص تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشگاه با چمن طبیعی، در حال بررسی از سوی کارشناسان است و امیدواریم تصمیم نهایی به نفع ورزش شهر و باشگاه نساجی باشد.

او از اتمام ساخت سکو‌های ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی تا ماه آینده خبر داد و افزود: تیم نساجی با آمادگی کامل زیر نظر وحید فاضلی و ایمان مبعلی در حال انجام تمرینات خود می‌باشد.

قدیمی در خصوص علت دعوت نشدن کشتی گیران قائمشهری به مسابقات جهانی هم، گفت: تیم منتسب به هیئت کشتی شهرستان برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت کرد و با وجود درخشش بازیکنان قائم شهری در این مسابقات، به دلایل نامعلوم و با تشخیص کادر فنی تیم ملی بازیکنان قائم شهری در فهرست تیم ملی حضور ندارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر افزود: شرایط کرونایی در شهرستان قائم شهر که یک شهر ورزشی است بسیاری از باشگاه‌ها و ورزشکاران را تحت الشعاع قرارداده، اما تا به امروز وام‌هایی که قرار بود از سوی وزارت ورزش و جوانان برای جبران بخشی از خسارت‌ها پرداخت شود واریز نشده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار