رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت : طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بازار طلا با نوسان شدید قیمت همراه بود، اما امروز به یک آرامش نسبی تقریبا به یک وضعیت ثبات رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدسعید جعفری رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت : طی دو روز گذشته به دلیل تزریق دلار از سوی دولت به صرافی‌های ملی در شهر‌های تهران و اهواز، شاهد روند کاهشی قیمت دلار و طلا در بازار بودیم.

او با بیان اینکه تزریق دلار فقط در شهر‌های تهران و اهواز صورت گرفته است، گفت : بازار طلا براساس قیمت دلار محاسبه می‌شود، لذا وقتی دلار کاهش پیدا کند، شاهد کاهش قیمت طلا هستیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه افزود: اکنون قیمت دلار به ٢٨ هزار تومان رسیده و قیمت خرید طلا یک‌میلیون و ۲۳۱ هزار تومان و قیمت فروش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

او گفت: از امروز ساعت ١٨ تا روز دوشنبه هفته آینده بازار تهران و کانال‌های فروش تعطیل است که البته علت این تعطیلی هنوز مشخص نیست.

جعفری افزود: طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بازار با نوسان شدید قیمت همراه بود، اما امروز به یک آرامش نسبی رسید و تقریباً می‌توان گفت که وضعیت بازار ثبات گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اقتصاددان
۱۹:۰۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
تزریق ارز به بازار باعث میشه قیمت ها دوباره برن بالا
چون تنها راه جمع کردن پول های بی پشتوانه از سطح کشور که همینطور بدون توقف چاپ میشن همینه
و این داستان تا ابد ادامه دارد مگر اینکه کل واحد پولی دنیا طلا بشه
بخاطر همینه که هر ده سال یه صفر جلو پولمون میاد و یا در آخر واحد پولیمون عوض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۷:۴۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
به این قیمتها میگید ثبات؟