استفاده ارتش انگلیس از جت سوئیت

نیروی دریایی ارتش انگلیس برای بالابردن توان نظامی خود به صورت آزمایشی اقدام به استفاده از جت سوئیت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما نام جت سوئیت را شنیده اید؛ وسیله‌ای که برای فرد امکان پرواز را فراهم می‌کند. به تازگی پای این وسیله پروازی در ارتش انگلیس نیز باز شده است. نیروی دریایی ارتش انگلیس برای بالابردن توان نظامی خود استفاده از این وسیله‌های پروازی را آغاز کرده است.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تفنگداران ارتش انگلیس را در حال تمرین نشان می‌دهد. در این ویدئو تفنگداران انگلیسی مانند شخصیت فیلم مرد آهنی به پرواز درآمده و تمرین‌های نظامی خود را بر بالای کشتی های جنگی انجام می‌دهند. این وسیله پروازی با پنج موتور مینی جت، که چهار موتور روی دست قرار داده شده و یک موتور به پشت متصل است امکان ۸ دقیقه پرواز را برای تفنگدار فراهم می‌کند. گفته می‌شود این جت‌ها قادر به پرواز با سرعتی معادل ۵۵ مایل در ساعت (۸۸.۵ کیلومتر در ساعت) هستند. آن‌ها همچنین قادر به تولید یک ترمز خیره کننده با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار هستند.


بیشتر بخوانید


این فیلم در صفحه توئیتر نیروی دریایی آمریکا منتشر و به طور گسترده بازنشر داده شد. در بخشی از ویدئوی منتشر شده چند تفنگدار در حال پرواز همزمان به سمت یک کشتی جنگی دیده می‌شوند.

گفتنی است؛ فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده آمریکا نیز در حال ارزیابی و تست یک جت پک است که به طور بالقوه می‌تواند با سرعتی بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت حرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.