حمله مرگبار گروهی خرس ها به کارگر باغ وحش!

کارگر پارک حیات وحش شانگ‌ های چین توسط خرس‌های سیاه مورد حمله قرار گرفت و زنده زنده خورده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگرانی که برای تفریح به یکی از باغ وحش‌های چین رفته بودند هرگز تصور نمی‌کردند که از نزدیک شاهد صحنه‌ای وحشتناک در این باغ وحش باشند. حمله گروهی خرس‌های سیاه به یک کارگر باغ وحش مرگ وی را در مقابل چشمان وحشت زده گردشگران رقم زد.

در این حادثه وحشتناک که روز شنبه در پارک حیات وحش شانگ‌ های رخ داد بنا به ادعای گردشگران این کارگر نگونبخت توسط خرس‌ها زنده زنده خورده شد.


بیشتر بخوانید


مسئولان پارک کشته شدن یکی از کارگران را تایید، اما از اشاره به جزئیات خودداری کردند. در یکی از ویدئو‌هایی که منتشر شده است چند خودروی متعلق به این باغ وحش را در حالی که در محل حادثه حاضر شده اند نشان می‌دهد. در این ویدئو حدود ۸ خرس سیاه در حالی که در نزدیکی یک برکه جمع شده‌اند دیده می‌شوند. ویدئویی که منتشر شده خون زیادی را که روی جاده ریخته شده و احتمال داده می‌شود مربوط به کشته شدن قربانی باشد نشان می‌دهد.

در ویدئوی دیگری که در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده صدای یکی از گردشگران وحشت زده از داخل اتوبوس گردشگری شنیده می‌شود که فریاد می‌کشد: آن خرس‌ها چکار می‌کنند؟ به نظر می‌رسد آن یک انسان باشد (که در حال خوردن آن هستند).

گفتنی است؛ پارک حیات وحش شانگ‌های در بیانیه‌ای از تحقیقات در این باره توسط یک تیم ویژه خبر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار