رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت:سه خانه مسافر متخلف در این شهرستان به دلیل شکایت واصله از سوی مردم پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سعدالله رحیمی خواه رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت: با توجه به شکایت مردم از سه خانه مسافر متخلف که موجب ایجاد مزاحمت عمومی و سلب آسایش و امنیت اجتماعی همشهریان شده بود با دستورمقام قضایی، توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شدند.

او افزود: مالکان منازل مسکونی حق ندارند منزل شخصی خود را به عنوان مکان عمومی استفاده قرار داده و بدون مجوز قانونی به مسافران اجاره دهند.

رحیمی خواه بیان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه اسکان مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان که بدون مجوز از این اداره باشد و موجب نارضایتی و ناامنی شود براساس قوانین و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه با درخواست از شهروندان این شهرستان برای همکاری بیشتر در این رابطه گفت: از همشهریان انتظار می‌رود به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با تنظیم دادخواست به مراجع قانونی و ذی صلاح تحویل داده، تا در اسرع وقت برابر قانون و مقررات از سوی دستگاه قضایی برخورد لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

گفتنی است؛ استان کردستان دارای ۳۲ هتل، ۲۴ مهمانپذیر و ۲ هتل آپارتمان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.