معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با همکاری آموزش و پرورش و ناجا محتوای آموزشی در قالب عکس، فیلم، انیمیشن و موشن‌گرافی از طریق برنامه شاد به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

سرهنگ مختار درخشان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت ‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول و لازم و ملزوم یکدیگر هستند. اگر در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه روانی و اجتماعی بتوانیم امنیت خوبی را برای مردم برقرار بکنیم، قطعاً درحوزه سلامت هم توفیقات بهتری خواهیم داشت.


او خاطرنشان کرد: امسال به دلیل اینکه این دو نعمت در کنار یکدیگر درخشش بیشتری پیدا کرده‌ است و همچنين به پاس قدردانی از حوزه سلامت، کادر درمان و مدافعان امنیت، شعار هفته ناجا «با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی در فضای مجازی چگونه عمل کرده است؟ گفت: با همکاری خوبی که بین آموزش و پرورش و ناجا صورت گرفته است، محتوای آموزشی در قالب عکس، فیلم، انیمیشن و موشن‌گرافی از طریق برنامه شاد به دست دانش آموزان می‌رسد.


او افزود: از طرفی نرم‌افزار آموزش همگانی ناجا به منظور ارتباط پلیس با مردم طراحی شده و تمام محتوای آموزشی و فرهنگی به صورت به‌روز در این برنامه بارگذاری می‌شود.


درخشان بیان کرد: کانال اطلاع رسانی پلیس نیز در پیام رسان سروش به آدرس policeesfehan همواره اخبار لحظه‌ای ناجا را به اطلاع مردم می‌رساند. همچنین به مناسبت هفته ناجا فیلم‌های سینمایی و موشن‌گرافی هر روز از شبکه‌های مختلف سیما و شبکه اصفهان پخش خواهد شد.


او در خصوص برنامه ویژه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: طرح جذب 200 نفر مشاور افتخاری به مرحله اجرایی رسیده است که از این تعداد مجوز 40 نفر برای تبدیل و خرید خدمت از طرف فرمانده ناجا صادر شده‌ است تا افراد با مسئولیت پذیری بیشتر به‌صورت ثابت در کلانتری‌ها حضور پیدا کنند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان مسئولیت اجتماعی را امری حساس در جامعه کنونی خواند و گفت: همه ما مدیون خون شهیدان بوده و هستیم و وقتی در شهر شهیدپرور اصفهان انجام وظیفه می‌کنیم بار مسئولیت بر دوش ما و همکارانمان بیشتر است. از خدواند متعال توانایی بیشتر برای خدمت به مردم را مسئلت داریم. همچنین از مردم فهیم اصفهان که همیشه در تمامی مأموریت‌ها همیار پلیس بوده‌اند قدردانی می‌کنیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه ترکیان
۰۱:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
بسیارعالی.موفق باشید.