پیوس: پرسپولیس از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد/ با توجه به بالا رفتن تورم، قیمت بازیکنان هم باید افزایش پیدا کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت فعلی این باشگاه، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد پیوس  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فعلی این باشگاه، اظهار داشت: پرسپولیس از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و اکثر بازیکنان به دنبال جدایی هستند. ماه گذشته پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.. قبل از اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود،  پرسپولیس ۷ بازیکن جدید به خدمت گرفت و در این مورد اعضای هیئت مدیره به خوبی عمل کردند.

او افزود: مدیران پرسپولیس از این به بعد باید خود را نشان دهند. در این زمینه باید حق را به بازیکنان داد. بعضی از بازیکنان بالای ۳ میلیارد تومان پول گرفته اند، اما قرارداد شجاع خلیل زاده زیر یک میلیارد تومان بوده است. او بازیکن خوبی است و باید رقمی مناسبی را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

با توجه به بالا رفتن تورم، قیمت بازیکنان هم باید افزایش پیدا کند

پیوس در ادامه بیان کرد: وزارت ورزش باید به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند تا بازیکنان اصلی خود را حفظ کنند. یک نماینده ایران در آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و نباید این شانس از بین برود.

او درباره افزایش قیمت بازیکنان، عنوان کرد: بازیکنان خارجی در فوتبال ایران کاهش پیدا کرده اند و این موضوع دلیل افزایش قیمت بازیکنان بوده است. بازیکنان ایرانی باید حتی بیشتر از این مبالغ پول بگیرند. با توجه به بالا رفتن تورم، قیمت بازیکنان هم باید افزایش پیدا کند.

امیدوارم بشار رسن در پرسپولیس بماند

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال جدایی بشار رسن، گفت: امیدوارم بشار رسن در پرسپولیس بماند و با او توافق حاصل شود. این موضوع به قرارداد بدی برمی گردد که با بازیکنان بسته شده است. این ایراد به مدیریت برمی گردد و مربوط به مدیران جدید یا قدیم نیست. مهدی ترابی قراردادش را یک طرفه به راحتی فسخ کرد. نباید چنین قرارداد‌هایی با بازیکنان بسته شود.

الزام سرمربیان به کسب مدرک مربیگری حرفه ای اقدام خوبی بود

پیوس در مورد اینکه بعضی از سرمربیان لیگ برتری فاقد مدرک مربیگری حرفه‌ای هستند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال کار خوبی را انجام داده است. اگر این کار انجام شود، به پیشرفت مربیان جوان کمک می‌کند. زمانی همه مدرک مربیگری B و C را داشتند. فدراسیون باید در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشد تا هیچکس بدون رزومه در تیم‌ها مربیگری نکند.

او افزود: بعد از اینکه ویروس کرونا از بین رفت، کلاس‌هایی برای مربیان برگزار کنند تا اکثر افراد مدرک مربیگری حرفه‌ای را کسب کنند.

امیدوارم به مربیان جوان بها داده شود

پیوس در خصوص اضافه شدن مربیان جوان به لیگ بیستم، گفت: اقدام خوبی بوده که از سوی مدیران باشگاه‌ها صورت گرفته است. امیدوارم به مربیان جوان بها داده شود نه اینکه بعد از چند هفته عملکرد ضعیف از کار برکنار شوند. مثل عربستان، کویت، امارات و قطر با مربیان برخورد نکنیم، زیرا ممکن است تیم‌ها با بدنسازی خوب وارد مسابقات نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار