مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا کارگاه‌های تخصصی پاییزی با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در فضای مجازی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد : در آذربایجان غربی ۱۵ کارگاه تخصصی پاییزی  در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود که سهم مهاباد از این تعداد ۳ کارگاه است.

بازیار،افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.kpf.ir پس از تکمیل فرم عضویت و انتخاب گزینه دوره‌های تخصصی برخط در کارگاه‌های تخصصی شرکت کنند.

او ادامه داد: این سامانه محل ارتباط کانون با کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به استفاده از خدمات فرهنگی و هنری کانون در فضای مجازی هستند و تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی، و فعالیت‌های عمومی در آن قابل ارائه است.


بیشتر بخوانید


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد با اشاره به اینکه در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره داده می‌شود، تصریح کرد: کاهش هزینه ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از ویژگی‌های خوب این طرح است.

بازیار کتابخوانی، بحث و نقد کتاب، قصه‌گویی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل، تمرین نقد و گفتگو، نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنایی با قرآن و حدیث را از جمله فعالیت‌های عمومی فرهنگی هنری برشمرد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.