مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: از برگزیدگان ملی و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: مراسم تقدیر از ۷ برگزیده بین المللی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز مهاباد صبح روز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مقام مسئول در استان با بیان اینکه  این مراسم در مرکز شماره یک کانون مهاباد برگزار شد، افزود: از برگزیدگان بین المللی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ مراکز مهاباد با حضور والدین، مربیان کانون مراکز دوگانه و رسانه‌های خبری این شهرستان تقدیر شد.


بیشتر بخوانید


زاهدی اذعان کرد: وضعیت فیزیکی و ظاهری کانون مهاباد، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، مدیریت و برنامه‌ریزی، نگهداری وسایل و تجهیزات و تعاملات انسانی از دیگر معیار‌های انتخاب مراکز کشور بود که این کانون در اکثر بخش‌ها عملکرد مطلوبی داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در ابتدای این مراسم، درخشش اعضای کانون در عرصه‌های جهانی را حاصل توانمندی مربیان کانون و پشتکار اعضا در فراگیری هنر و به کارگیری آن در خلق آثار ماندگار فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد.

زاهدی یادآور شد: کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از سال ۱۳۵۴ در بوستان «سیدقطب» تاسیس شده و ۳۱۰ عضو فعال دارد و کانون شماره ۲ نیز از سال ۱۳۷۶ در بوستان «دانشجو» احداث شده و دارای ۲۵۰ عضو فعال است.

کوثر قهرمانی برنده مدال نقره مسابقه نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان ۲۰۱۷، ثریا پسوه‌ای و دیلان قهرمان‌پور دو برنده دیپلم افتخار مسابقه نقاشی صلح و دوستی کشور اسپانیا ۲۰۱۹، ثنا وطمانی برنده دیپلم افتخار مسابقه نقاشی «لیدیسه» کشور چک ۲۰۱۸، روژین پناهنده و ثمین علیزاده دو برنده دیپلم افتخار مسابقه عکاسی «لیدیسه» کشور چک ۲۰۱۸ و شیما شفایی حائز دیپلم افتخار مسابقه نقاشی «کاناگاوا» ۲۰۱۹ ژاپن از سوی مدیرکل کانون استان با اهدای لوح و جایزه مورد تقدیر قرار گرفتند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در ۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی به ۶۰ هزار عضو این نهاد خدمات ارایه می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.