مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: مربیان مهابادی به همراه عضو مراکز کانون‌های هنری این شهرستان در جشنواره عکاسی "من و کتاب" خوش درخشیدند.

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: نخستین فراخوان آفرین واره انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان "من و کتاب"  در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان برگزار شد که مربیان مهابادی به همراه عضو مراکز کانون‌های این شهرستان عنوان شایسته تقدیر و شرکت در نمایشگاه آفرین واره را کسب کردند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول ایام سال فعال است، اما در فصل تابستان با توجه به تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر دانش آموزان مشارکت آنان در کلاس‌های مهارت آموزی بیشتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد برگزیدگان نخستین آفرین واره عکس کانون را اعلام کرد و گفت: اسرین ابراهیمی مربیان فرهنگی مرکز شماره یک مهاباد، شیلان ناظم زاده مربی هنری مرکز شماره ۲ مهاباد، سیده سیده صبا سید عزیزی عضو مرکز شماره ۲ مهاباد و ژیور قادرپور عضو مرکز شماره یک مهاباد عنوان شایسته تقدیر و شرکت در نمایشگاه این آفرین واره را کسب کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.