سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از افتتاح خیابان غذا تا پایان پاییز امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اصغر خزلی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از پروژه خیابان غذا، به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار شهرداری کرمانشاه یاد کرد و گفت : این پروژه با جدیت بالایی در حال اجرا است و تلاش داریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

او با اشاره به راه اندازی این پروژه در محدوده سراب قنبر کرمانشاه گفت : محدوده مورد نظر جهت احداث این پروژه حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ متر است.

خزلی افزود: این مسیر بصورت پیاده راه اجرا خواهد شد و تاکید پروژه هم بر همین است و به هیچ عنوان پروژه مسقف نخواهد بود.

او ادامه داد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود که رقم سرمایه گذاری آن ۱.۷ میلیارد تومان است و پیش بینی می‌شود با توجه به وضعیت تورم به بیش از سه میلیارد تومان هم برسد.

این مسئول گفت: این پروژه که از اواسط تیر ماه امسال شروع شده، طبق برنامه ریزی صورت گرفته اواخر فصل پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: البته در این بین تاخیر‌هایی از جمله وضعیت کرونا برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده که ممکن است اجرای آن را به تاخیر بیندازد، اما در صورتی که مشکل خاصی ایجاد نشود اواخر پاییز امسال این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

خزلی در خصوص کاربری این پروژه، گفت: ارائه انواع غذا و نوشیدنی و اجرای طرح‌های فرهنگی، تفریحی و ... از جمله کاربری‌های این پروژه است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری با معرفی امکانات موجود در این پروژه ادامه داد: ۳۴ واحد دکه و غرفه با انشعابات در این خیابان راه اندازی می‌شود، همچنین هشت عدد طافی (چرخ دستی) با طراحی خاص، سینما هفت بعدی، اینترنت رایگان (WIFI)، دستگاه‌های عابربانک (POS)، فضای تفریح کودکان، بازی‌های کامپیوتری، سیستم نورپردازی مدرن، مسیر طراحی شده پیاده، آب نما و آتش نما، مبلمان شهری، فضای سبز، سرویس بهداشتی و اتاق تعویض کودک، فضای تبلیغات محیطی و... از جمله امکاناتی است که در این پروژه تعریف شده و راه اندازی می‌شود.

او از برنامه ریزی برای راه اندازی سه خیابان غذا در کرمانشاه خبر داد و افزود: این اولین خیابان غذا در کرمانشاه خواهد بود، اما در برنامه بلندمدت در نظر داریم تعداد این خیابان‌ها را به سه خیابان افزایش دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.