رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: دوره‌های کودک متفکر و با هدف برنامه آموزشی، تقویت تفکر انتقادی، تفکر خلاق و تفکر مراقبتی از ابتدای دوران کودکی در فرهنگسرا‌های شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:در دوره‌های آموزشی  که با رویکرد افزایش مهارت‌های فکری کودکان انجام می‌پذیرد، شرکت کنندگان می‌آموزند که در دوران کودکی و نیز در مقطع بزرگسالی آمادگی برخورد معقول با مشکلات زندگی را داشته باشند و از مهارت‌های سطح بالای فکری برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

او افزود: داوری خوب، ابداعات خلاق و توجه مسئولانه به محیط و اطرافیان، از ویژگی‌هایی است که این برنامه در پی تقویت آن‌ها در افراد است درنهایت، تربیت شهروندان خردمند، خودآگاه، دقیق، مسئولیت پذیر اخلاقی، اجتماعی، محقق، انتقادی، خود منتقد در این برنامه پیگیری می‌شود.

عبدالمالکی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این دوره‌ها به آموزش فرهنگسرا‌های شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند. این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.