حوادث امروز یکشنبه ۲۷ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری عاملان صید ماهی با الکتروشوکر در رودخانه کرخه

امیر عطشانی رئیس اداره محیط زیست حمیدیه گفت: ۲ صیاد غیرمجاز ماهی که درحال صید به وسیله دستگاه الکتروشوکر در رودخانه کرخه بودند در پی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شناسایی و دستگیر و پس از ضبط و توقیف ادوات صید، به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

او با بیان اینکه اقدام به صید ماهی منوط به دریافت پروانه و ضوابط خاص است، افزود: در صورتیکه صیادان اقدام به صید ماهی بدون اخذ مجوز و یا در زمان ممنوعیت صید کنند، با آن‌ها برابر با قانون برخورد می‌شود.

قاتلان پرندگان وحشی در پارک ملی کرخه دستگیر شدند

محمد الوندی رئیس اداره پارک ملی کرخه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی حین گشت و کنترل در منطقه تحت مدیریت، یک دستگاه خودروی پراید با ۴ سرنشین در حال شکار پرندگان وحشی مشاهده کردند و پس از توقیف آن، یک قبضه سلاح بادی ۵/۵ pcp به همراه لاشه ۱۰ قطعه پرنده از خانواده کبوتر‌ها شامل یاکریم و قمری خانگی کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه همچنین در ادامه یک نفر متخلف زنده گیری پرنده بلبل خرما قبل از هر گونه صید دستگیر و از او یک رشته تور پرنده گیری و سایر متعلقات کشف و ضبط شد، افزود: هر گونه شکار بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است و باتوجه به اینکه طی امسال تا کنون از سوی سازمان پروانه شکار صادر نشده است، متهمان بر اساس مواد ۱۰ و ۱۱قانون شکار وصید مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.