بویری با تاکید بر توجه به ورزش همگانی گفت: صرف هزینه در حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش و تبریک این روز به همه ورزشکاران این شهرستان گفت: باید به ورزش همگانی توجه شود، چراکه صرف هزینه در حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری است.

او با بیان اینکه شهرستان هندیجان دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه منابع انسانی است و انتظار می‌رود در امر ورزش تلاش بیشتری صورت گیرد، افزود: باید ورزش را از همه ابعاد در نظر گرفت و برای ارتقای آن تلاش کرد.

بویری مقام‌ها و افتخارات کسب شده از سوی ورزشکاران این شهرستان را حاصل پشتکار و زحمات مدیر ورزش و جوانان، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی هندیجان دانست و اظهار داشت: مشکلات زیادی در زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان وجود دارد و باید نسبت به رفع مشکلات در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

فرماندار هندیجان با تاکید بر رفع مشکلات ورزشی در این شهرستان و حمایت از ورزشکاران و استعداد‌های ورزشی تاکید و بیان کرد: فرمانداری آماده هر گونه همکاری با اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای رفع مشکلات موجود است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.