در هفته تربیت بدنی ۱۶ طرح ورزشی در استان فارس افتتاح و ساخت آن شروع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: در هفته تربیت بدنی ۵۵۸ برنامه فرهنگی ورزشی در سراسر استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه در ورزش برگزار می‌شود.

عباس حاجی زاده افزود: در این هفته ۱۶ طرح در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که با بهره برداری از این طرح‌ها سرانه فضای ورزشی فارس ۲۲ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

او تصریح کرد: این طرح ها با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال شامل سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی روستایی و استخر است.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس اظهارداشت: از این طرح‌ها ۲ استخر در شهرستان‌های کوه چنار و لارستان با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال توسط خیران ورزش یار ساخته می‌شود.

حاجی زاده ادامه داد: ۱۰ خانه ورزش روستایی در فارس در هفته تربیت بدنی تجهیز، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس ستاد هفته تربیت بدنی ورزش وجوانان فارس اعلام کرد: روز یک شنبه ۲۷ مهر با عنوان روز ورزش رایگان نامگذاری شده و استفاده از اماکن ورزشی دولتی که مجوز فعالیت توسط ستاد مبارزه با کرونا را دارند رایگان است.

او با بیان اینکه روز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه مشاوره برای عموم رایگان است، اضافه کرد: به علت شیوع ویروس کرونا امسال بیشتر مسابقات ورزشی به صورت آنلاین برگزار می‌ شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس، خواستار توجه کامل اداره ها شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی استان بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار