ترابی گفت: دشمنان در تلاش هستند در آستانه انتخابات در شهر‌های کوچک اقداماتی داشته باشند مواظب افراد غیر بومی طی ماه‌های پایان سال باشیم و با آگاهی گام برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،همزمان با هفته نیروی انتظامی نشست رئیس و‌ناظران دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان کوهبنان با فرماندهی انتظامی شهرستان  برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید عباس کاظمی رئیس ستاد نماز جمعه کوهبنان ضمن تبریک هفته ناجا گفت: امنیت و آرامش کوهبنان که زبانزد خاص و عام می باشد به واسطه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان است.

او افزود: باید از خانواده نیروی انتظامی کوهبنان تقدیر شود که با صبوری و متانت عزیزان انتظامی را در رسیدن به مقصد همراهی می‌کنند.

در ادامه رضا توکلی رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و تبریک هفته انتظامی گفت: نیروی انتظامی دژ و سد مستحکمی است که مردم در پشت این سد در کمال امنیت و آرامش هستند.

او گفت: با توجه به این که دشمن در اطراف ما است، ولی کشور ما نسبت به سایر کشور‌های خاورمیانه از امنیت بالایی برخوردار می باشدکه این مهم نتیجه زحمات نیرو‌های مسلح است.

توکلی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد مغرض خدمات و زحمات نیرو‌های مسلح را تحت الشعاع قرار می‌دهند، اما راه به جایی نخواهند برد.

او با استناد به بیانات مقام معظم رهبری افزود: همه بدانند راه حل تمامی مشکلات در داخل کشور است و ریشه بسیاری از مشکلات در خارج کشور است دشمن همواره بر کینه خود پافشاری دارد و باید بدانیم دشمن قابل اعتماد نیست.

توکلی گفت: تعامل، دلسوزی و همکاری دوستان انتظامی کوهبنان باعث شد که یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان کوهبنان به بهترین شکل برگزار شود.

صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی کوهبنان گفت: امروز همه افتخارات و داشته های ما به برکت وجود ولایت ،رهبری و همچنین خون پاک شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی، چون ولایت مدار و حامی ولایت بود و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست به بالاترین درجه یعنی شهادت در راه خدا رسید.

ترابی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری، گفت: در حال حاضر شاهد فشار دشمنان در قبال تهدید‌ها و تحریم‌ها هستیم باید در برابر دشمنان ایستادگی و‌پایداری کنیم همان گونه که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی شد.

او ابراز داشت: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار برای ما مهم است باید تلاش کنیم تا از این عرصه هم با افتخار عبور کنیم.

ترابی ادامه داد: امنیت برای ما نعمت، اقتصاد و انقلاب را حفظ می‌کند باید مواظب کینه دشمنان باشیم که این مهم در سایه وحدت، همدلی و هوشیاری محقق می شود.

او تاکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب ولایت مداری، پایداری، استقامت و همدلی است وی همواره مورد توجه و تفقد مقام معظم رهبری بود.

فرمانده انتظامی کوهبنان تصریح کرد: دشمنان در انتخابات گذشته تمام تلاش خود را به کار بردند، اما به لطف خدا نه تنها ذره‌ای موفقیت نداشتند بلکه شاهد خفت و خواری بیشتر دشمنان بودیم.

او افزود: به برکت خون سردار دل‌ها انقلاب بیمه شده است مردم هم همواره باهوشیاری در صحنه حضور دارند باید با عنایت به منویات مقام‌معظم رهبری پله‌های عزت و اقتدار کشور را طی کنیم.

ترابی گفت: باید تلاش کنیم مراسم روز‌های پایانی ماه صفر هم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و این روز‌ها هر خانه به حسینیه‌ای برای عزاداری و سوگواری تبدیل شود.

او ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند در آستانه انتخابات در شهر‌های کوچک اقداماتی داشته باشند مواظب افراد غیر بومی طی ماه‌های پایان سال باشیم و با آگاهی گام برداریم.

فرمانده انتظامی کوهبنان در پایان گفت: شهروندان کوهبنانی موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار