مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بانوان کرمان علی رغم اینکه امکانات محدودتری نسبت به آقایان در اختیار دارند، در حوزه ورزش قهرمانی توانمندتر عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان کرمان که با حضور هاشم اسکندری راد رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران و اعضا در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، درگذشت محمد صنعتی پیشکسوت ورزش استان که سالیان سال به ورزش کرمان خدمت کرد و اقدامات بسیار موثری و مفیدی در بحث خیرین ورزشی ساز و ورزش یار استان به انجام رساند را تسلیت گفت و برای وی علو درجات و رحمت واسعه آرزو کرد.

او ضمن تبریکِ پیشاپیش هفته تربیت بدنی و ورزش، بیان داشت: از ۲۶ مهر تا ۲ آبان ماه با عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده که در این حوزه برنامه‌های بسیار خوبی از سوی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیئت‌های ورزشی استان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان در نظر گرفته شده است.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش از همه‌ی کسانی که صادقانه و دلسوزانه برای پیشرفت ورزش استان زحمت می‌کشند، تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تبریک به ارجمند به عنوان رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان کرمان، وی را از پیشکسوتان ورزش دانست که سال‌ها مسئولیت معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان را عهده دار بودند.

پاریزی با اعلام اینکه جا برای کار و پیشرفت در این هیئت همچنان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: شاهد روز‌های خوب و روشنی برای این رشته ورزشی باشیم.

او گفت: با توجه به پیشینه و سابقه‌ی بسیار خوبی که کرمان در رشته ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس داشته، امروز نگرانی همه‌ی اهالی این ورزش و دغدعه آن‌ها این است، به روز‌های اوج و خوبشان برگردند و این حق طبیعی مجموعه ورزشکاران استان و متولیان این رشته ورزشی است که بتوانند جایگاه خوب گذشته را کسب و برای ارتقاء جایگاهشان تلاش کنند.

پاریزی افزود: کمک و همفکری می‌کنیم تا با نظر مثبت و مساعد همه، آکادمی این هیئت راه اندازی شود و امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون کار تجهیز آن نیز انجام شود.

او با تأکید بر بحث آموزش تصریح کرد: نیازمند این هستیم، مربیان و داوران بیشتری تربیت شوند تا فعالیت‌های این رشته ورزشی را در سطح استان توسعه و گسترش دهند.

پاریزی بیان داشت: کرمان به لحاظ شرایط خاصی که دارد و با توجه به اینکه پهناورترین استان کشور است و ۲۳ شهرستان را تحت پوشش دارد، توانمندی‌های خاص و ویژه‌ای داردکه شاید در کمتر استانی وجود داشته باشد، پس باید تلاش کنیم، بتوانیم گستردگی فعالیت‌ها را در مجموعه بیشتری از شهرستان‌های استان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: باید در کنار آموزش‌هایی که داده می‌شود، توجه شود، کسانی که علاقه‌مند هستند و الفبای کار را می‌دانند، دعوت شوند و آموزش‌های ابتدایی را ببینند و آموزش‌های تکمیلی را با همراهی مجموعه فدراسیون بتوانند بگذرانند تا بتوانند خودشان فعالیت هایشان را در مجموعه شهرستان‌ها آغاز کنند و بدین ترتیب زمینه ساز رشد کمی، آماری و جمعیتی این رشته را در کنار رشد کیفی به لحاظ معرفی قهرمانان استان، فراهم کنند.

پاریزی به پتانسیل خوب کرمان در حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: بانوان کرمان علی رغم اینکه امکانات محدودتری نسبت به آقایان در اختیار دارند، در حوزه ورزش قهرمانی توانمندتر عمل کرده اند.

او با تأکید بر اینکه باید نگاه خاص و ویژه‌ای به بانوان باشد، تصریح کرد: ۵۰ درصد جامعه هدف را در بحث تربیت مربی، داور و ورزشکاران، بخش بانوان بگذارید.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از اصحاب رسانه به واسطه‌ی ایجاد فضای بسیار آرامی در استان، بیان داشت: این آرامش می‌تواند زمینه ساز پیشرفت و ارتقاء ورزش استان کرمان باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار