رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت:نیشابور در وضعیت حاد کرونایی قرار گرفت و اعمال محدودیت کرونایی ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در نشستی خبری گفت: نیشابور در آستانه خیز وحشتناک کرونا قرار دارد و ضروری است هر چه زودتر محدودیت‌هایی مانند مشهد در نیشابور نیز اعلام شود.

حجت‌الاسلام اکبری مقدم دادستان نیشابور هم در این جلسه گفت: متاسفانه در بحث آموزش مردم ضعیف عمل کردیم  و باید به این موضوع با جدیت بیشتری بپردازیم. مردم تصمیمات ما را در مقابله با کرونا جدی نمی گیرند و این یک ضعف است و باید فکر اساسی شود.

قامتی فرماندار نیشابور هم در این  جلسه گفت: باید از برگزاری مراسم عزا و عروسی حداقل تا دو هفته دیگر  جلو گیری شود و  برگزاری این مراسم ممنوع است. همچنین از تجمع در تمام تفرجگاه ها جلو گیری و تمام مکان های  تفریحی و گردشگری شهرستان باید تعطیل شود.

او افزود: تصمیمی به تعطیلی مدارس نداریم اما حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و همچنین برگزاری آزمون در مدارس نیشابور ممنوع است.

فرماندار نیشابور ادامه داد: آمار فوتی شهر با روستا برابری می‌کند و به دلیل اینکه در روستاها کمتر موارد بهداشتی رعایت می‌شود امکان دارد آمار فوتی‌ها در روستاها افزایش یابد.

قامتی بیان کرد: اگر میزان بستری های کرونایی افزایش پیدا کند قطعا به همان مراتب خدمات دهی در مراکز درمانی کاهش پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام//ر.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار