فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور عمل به سیاست‌های کلی جمعیت، زوجین نابارور شاغل در نیروی زمینی ارتش که تاکنون صاحب فرزند نشده‌اند به صورت رایگان درمان می‌شوند.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه "گردهمایی بررسی مشکلات ناباروری و نازایی زوجین یگان‌های مستقر در شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران" در جمع خبرنگاران در مشهد گفت: درمان رایگان نازایی زوجین یگان  ها ینیروی زمینی ارتش در قالب "دستورالعمل علی اصغر (ع) " و "طرح لبیک ۲۴ انصار" ارتش صورت گرفته است.

او افزود: طراحی و اجرای چنین طرح‌هایی به منظور اجرای تدابیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش و پیروی از فرامین فرماندهی کل قوای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر سیاست‌های کلی جمعیت و ازدیاد جمعیت مسلمانان است.

فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اجرای این طرح با پشتیبانی مادی و معنوی و مستمر تا فرزنددار شدن کارکنان ادامه خواهد داشت و وقتی هم فرزندان کارکنان به دنیا آمدند در نظر است جشنواره دیگری برگزار شود و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

امیر سرتیپ سلمانی بیان کرد: به منظور  اجرای این طرح و مشاوره و راهنمایی و هدایت زوجین نابارور، یک بیمارستان تخصصی در تهران هم با این مجموعه همکاری می‌کند و بیمارستان‌های منطقه‌ای هم این ظرفیت را دارند که با هدایت بیمارستان طرف قرارداد در تهران، طرح یاد شده را اجرا کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.