شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40

تیزر رسمی منتشر شده از گوشی Huawei Mate 40 نشان می‌دهد که ظاهر این گوشی به مدل قبل خود شبیه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای گوشی‌های هوشمند، تولیدکنندگان بزرگ سعی می‌کنند با طراحی منحصر به فرد در پنل پشت و تنظیمات دوربین، تفاوت خود را با سایر رقبا نشان دهند. حالت دوربین مربعی در اپل و گوگل، مستطیل در سامسونگ، و دایره‌ای در OnePlus و Moto بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براساس تیزر رسمی که شرکت هوآوی  از گوشی Huawei Mate 40 منتشر کرده این گوشی حداقل از یک دوربین به شکل شش ضلعی یا هشت ضلعی در پشت بهره خواهد برد. همچنین یک راک حجم دهنده فیزیکی را نیز نشان داده شده، به این معنی که این شرکت ایده دکمه‌های مجازی را که با گوشی Mate 30 معرفی شد، کنار می‌گذارد.

شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40

اطلاعاتی که تاکنون فاش شده به این موضوع اشاره دارند که هوآوی Mate 40 مشابه خانواده Huawei Mate 30 که چهار دوربین به صورت دسته‌ای در یک دایره مشکی دکمه‌ای نشسته و فلش کنار آن بود، عرضه می‌شود. همچنین برخی از اطلاعات نشان می‌دهد که همان طراحی باز هم ارائه شده، اما تصویر ارسال شده توسط Huawei exec He Gang چیز دیگری را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


 

احتمال دیگری هم وجود دارد،  Huawei ممکن است برای اعضای مختلف ترکیب Mate 40 طراحی‌های مختلفی داشته باشد. این اولین بار برای مجموعه Mate از سال ۲۰۱۶ است، سالی که هواوی شروع به راه اندازی بیش از یک پرچمدار با همین نام کرد.

شایعاتی درباره دوربین هشت ضلعی Huawei Mate 40

تاریخ معرفی رسمی این گوشی ۲۲ اکتبر است و آن وقت است که ما خواهیم فهمید که نه تنها ظاهر تلفن‌های هوشمند Huawei Mate بلکه قیمت، در دسترس بودن و مشخصات دقیق آن به چه شکلی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار