رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۲۳۵نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۲۳۵نفر رسید.

او گفت:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۷۰۶۲ نفر رسیده است هم اکنون ۵۶۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی ادامه داد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۱ نفر می‌باشد که از این تعداد ۴ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

او گفت: همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد غرب ۳نفر، هرسین ۲نفر، روانسر یک نفر و جوانرود یک‌نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

او افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۷۱۰ نفر رسید.

او ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۴۴۹۸ نفر بستری و۱۳۲۳۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

او گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و ۱۲۹ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.