سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین گفت : در راستای حفظ سلامت مردم با کسی مماشات نداریم واحد‌های صنفی متخلف منتظر پلمب می شوند و در ادارات باید نظم بیشتری حاکم باشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کنجوریان سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین گفت : بنابه مصوبه ستاد کرونای شهرستان هرسین تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی و قلیان سرا‌ها در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.

او گفت : ستاد مقابله با کرونای شهرستان هرسین جلسه "اضطراری" تشکیل داد.

کنجوریان افزود : آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین از میانگین استانی بیشتر است و مردم باید با رعایت هشدار‌های بهداشتی مقابله با کرونا از خود، خانواده و عزیزانشان در برابر این بیماری محافظت کنند.

او ادامه داد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و از دست دادن جمعی از همشهریان عزیزمان که قطعا تعدادی از آنان دوستان یا خانواده مردم این شهر هستند بر خود لازم و واجب دانستم به عنوان خدمتگذار این مردم عاجزانه درخواست کنم دستورالعمل های بهداشتی را با شدت و توجه بیشتری رعایت نمایند.

سرپرست فرمانداری هرسین گفت: البته در فضای رسانه‌ای کشور و توسط مراجع بهداشتی به چگونگی و نحوه مقابله با کرونا بخوبی پرداخته شده است، ولی مسلماً تکرار مکررات هوشیاری و حساسیت هرچه بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.