فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با توجه به وضعیت نگران کننده‌ی شیوع کرونا به یک عزم راسخ و همگانی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیاز داریم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با توجه به وضعیت نگران کننده‌ی شیوع کرونا به یک عزم راسخ و همگانی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیاز داریم.

او گفت : برای سلامت خود، خانواده و جامعه توصیه‌های بهداشتی الزاماً رعایت شود.

شکری افزود : کلیه اصناف و بازاریان و واحد‌های صنفی ملزم به رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و فردی و زدن ماسک هستند.

او افزود : اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان موظف به تشکیل کارگروه‌های بازرسی و نظارت و اقدام لازم در این زمینه را معمول نمایند.

شکری ادامه داد : برگزاری مجالس عمومی، هرگونه تجمع و گردهمایی، مجالس سوگواری، خاکسپاری (بیش از اعضای خانواده در تدفین)، مراسم عروسی و هر مراسمی که ناقل بیماری کرونا باشد در شهرستان ممنوع است و عواقب ناشی از آن متوجه برپاکنندگان خواهد بود.

او افزود : کلیه فعالیت‌های ورزشی در تمامی مکان‌های ورزشی (دولتی و خصوصی) تعطیل است.

شکری گفت : گشت‌های ویژه و بازرسان ناظر بر دستورالعمل های بهداشتی بصورت مداوم بازرسی و برخورد قانونی با افراد خاطی (متخلفان) را بعمل آورند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.