معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بهسازی و تکمیل راه چشمه گل-سرتاوه بر اساس برنامه در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، راستیار گفت: عملیات اجرایی بهسازی و تکمیل راه چشمه گل – سرتاوه به عنوان بخشی از طرح تکمیل و بهسازی محور دودک-میدجان-چشمه گل- سرتاوه –پشت کوه واقع در شهرستان رستم استان در حال اجرا است و این طرح براساس برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهارداشت: اجرای این طرح بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

او افزود: این محور یکی از محور‌های پرتردد به شمار می‌آید و با توجه به نقاط دارای استعداد تصادف موجود در این محور، بهسازی آن به ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده‌ای بسیار کمک می‌کند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ۲ کیلومتر از این طرح برای اجرا به پیمانکار محول شده است و در این طرح بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع خاکبرداری صورت می‌گیرد که بخش عمده‌ای از آن بر اساس مشاورین طرح، سنگی بوده و با انفجار انجام می‌شود.

راستیار با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این طرح، اعلام کرد: در طرح بهسازی و تکمیل محور چشمه گل سرتاوه ۵۰ هزار مترمکعب خاکریزی، تعریض و ساخت ۸ دستگاه پل وجود دارد که بر اساس قرارداد منعقده از اردیبهشت ۹۹ شروع و بر اساس برنامه ریزی، اردیبهشت ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد. ​

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار