بسته اخبار حوادث ۲۱ مهرماه ۹۹؛

عامل تیراندازی شهرستان "خاش" به دام افتاد / سارق دوربین‌های مداربسته زابل دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عامل تیراندازی شهرستان "خاش" به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری شرور تحت تعقیب و عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی گفت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در شهریور ماه سال جاری، در یکی از محلات شهر خاش که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی عامل این اقدام را که یکی از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با توجه به متواری بودن این شرور تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه او ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهم طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در بلوار ورودی شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ کوچکزائی خاطر نشان کرد: این متهم که سوابق متعددی در حمل سلاح گرم، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی را در پرونده خود دارد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق در بازرسی از خودروی پژو

فرمانده انتظامی دشتیاری از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا صیاد اربابی گفت:در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و برخورد با متخلفان اقتصادی، ماموران یگان امداد شهرستان دشتیاری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که در حال تردد در مسیر این شهرستان، مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده تعدادی کالای قاچاق شامل ۷۵ دستگاه قطعات کمپرسور کولر خودرو به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی "دشتیاری" اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق دوربین‌هاي مداربسته زابل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ازدستگیری سارق دوربین‌های مداربسته وکشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ " احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده سرانجام سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش درخیابان بسیج دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: سارق ۲۵ ساله در بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر سرقت ۷ دستگاه دوربین مداربسته از مغازه‌ها در شهرستان زابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در"دشتیاری"

فرمانده انتظامی شهرستان "دشتیاری" از کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا صیاد اربابی گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران پاسگاه "شیرگواز" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت به یک دستگاه تریلی نفتکش که در محور "چابهار-راسک" در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "دشتیاری" با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند، خاطر نشان کرد: در همین رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در نیکشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر از انهدام باند ۳ نفره سارقان اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

سرهنگ " حمید نوری گفت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر نیکشهر، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) قرار گرفت.

او  افزود:با بررسی‌های به عمل آمده از صحنه سرقت و سرنخ‌های بدست آمده و پس از یکسری کار اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران به مخفیگاه سارقان در خیابان کشاورز اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه اعضای این باند ۳ نفره را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری اظهار داشت: سارقان پس از انتقال به کلانتری و در بازجویی‌های فنی و علمی پلیس به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر با اشاره به کشف یک دستگاه میکسر، یک دستگاه کولر گازی و ۲ عدد پیک نیک از مخفیگاه سارقان، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار