نماینده مردم کرمانشاه گفت : باتوجه به قدمت حدود ۶۰ ساله شهرک شهید صالحی( سرابله) یکی از اساسی‌ترین مشکلات آن باتوجه به فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر کرمانشاه تأمین سوخت مایع جهت ساکنین است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مصری نماینده مردم کرمانشاه گفت : باتوجه به قدمت حدود ۶۰ ساله شهرک شهید صالحی( سرابله) از ابتدا دارای مشکلات عدیده‌ای بوده که یکی از اساسی‌ترین مشکلات آن باتوجه به فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر کرمانشاه تأمین سوخت مایع جهت ساکنین است که خوشبختانه شرکت گاز استان طی چند سال گذشته پیگیری‌های خوبی درراستای گازرسانی به این شهرک انجام داده است که قول مساعد به منظور پیمان سپاری و شروع گازرسانی از آبان ماه سال جاری داده شده است.

او گفت : شهرک مذکور مستعد پذیرش ۱۰ الی ۱۲ هزار خانوار را دارد که با تأمین زیر ساخت‌هایی از جمله گازرسانی ظرفیت خوبی در راستای رفاه و آسایش ساکنین ایجاد خواهد کرد.

شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: درحال حاضر کلیه روستا‌های منطقه میاندربند از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها این شهرک به دلیل دریافت نکردن مجوز‌های لازم از سوی مراجع قانونی گازرسانی آن به تأخیر افتاده که با پیگیری‌ها و مکاتبات با بنیاد مسکن و شهرسازی زمینه گازرسانی به شهرک مذکور فراهم شده است.

شهبازی افزود: هم اکنون نقشه برداری، بازاریابی و طراحی اولیه این شهرک بر اساس وضع موجود انجام شده ودرصورتیکه بنیاد مسکن مجوزهای لازم را به شرکت گاز استان ارائه کند انشاالله از آبان ماه امسال نسبت به پیمان سپاری آن اقدام و در شش ماهه آینده این شهرک از نعمت گازطبیعی برخوردار خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.