مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : مصرف روزانه سی‌ان‌جی در این منطقه به ۹۰۰ هزار مترمکعب رسیده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه مصرف روزانه سی‌ان‌جی در این منطقه به ۹۰۰ هزار مترمکعب است، گفت : شاخص ملی مصرف این نوع سوخت در کشور ۲۵ درصد است که این رقم در استان کرمانشاه به ۳۲ درصد رسیده است.

او گفت : مصرف سی ان جی در نیمه اول امسال، بیش از ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب بوده که نشان‌دهنده صرفه‌جویی بیش از ۱۲۰ میلیون لیتری بنزین بوده است.

او با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه با مصرف ۳۲ درصدی سی‌ان‌جی، هفت درصد از شاخص ملی فراتر رفته است، افزود: میزان مصرف این سوخت پاک در سطح استان در نیمه اول امسال، ۱۰ درصد بیشتر از مصرف مدت مشابه پارسال است.

او به اهمیت رعایت نکات ایمنی در این جایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: نظارت و کنترل‌های مستمر و دوره‌ای از این جایگاه‌ها در حال انجام است و در صورت احراز و اعلام بازرسان، جایگاهی که نکات ایمنی را رعایت نکرده، غیر فعال خواهد شد.

او گفت: استان کرمانشاه با داشتن ۷۲ جایگاه فعال سی‌ان‌جی که ۴۰ درصد آن در مرکز استان فعالیت دارند، رتبه یازدهم کشوری را در این حوزه به خود اختصاص داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.