فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر از واژگونی خودرو در محور نیکشهر به ایرانشهر و فوت ۴ نفر از کارکنان میراث فرهنگی در این حادثه خبر داد.

سرهنگ کلبعلی فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۲۳ محور نیکشهر به ایرانشهر به پلیس راه این شهرستان اطلاع داده شد

او گفت : تیم های ارزیابی پلیس راه شهرستان بلافصله بعد از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: عدم توجه به جلو و خستگی عامل این واژگونی خونین توسط کارشناسان اعلام شده است.

سرهنگ کلبعلی اظهار داشت : سرنشینان خودروی واژگون شده از کارمندان میراث فرهنگی و گردشگری استان بودند که متاسفانه هر چهار سرنشین جان خود را از دست دادند.

گفتنی است : ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی دو تن از کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی که روز گذشته برای مأموریت کاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل استان و نیز امین چاجی از همکاران ترابری و راننده این خودرو بامداد امروز در یک سانحه رانندگی درگذشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: دو کارشناس معاونت میراث‌فرهنگی به‌همراه مدیر روابط‌عمومی استان، برای بازدید از بنا‌های تاریخی روز گذشته به سمت زابل و سپس ایرانشهر رفتند که متأسفانه ساعت سه و نیم صبح روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ در محور نیکشهر به چابهار تصادف کرده و درگذشتند.

جلالزایی تصریح کرد: درگذشت این کارکنان باسابقه و خوب وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضایعه بزرگی برای ماست به خانواده‌های این عزیزان و پرسنل این وزارتخانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان طلب صبر دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار