فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری سارقان سیم برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری سارقان سیم برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد و گفت : درپی وقوع چندفقره سرقت سیم برق و مخابرات در برخی از مناطق این شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : براساس اطلاعاتی واصله از مردم بلافاصله پلیس وارد عمل شد و ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲ نفر را هم دستگیر کردند.

او افزود: با پیگیری و رصدی که توسط پلیس آگاهی انجام گرفت ۲ نفر افراد مالخر هم در شهرستان شناسایی و دستگیر و مقداری سیم برق، مخابرات و قطعات خودرو از آن‌ها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود ارزش ریالی سیم‌های برق سرقت شده را بیش از ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا بررسی و پیگیر‌های تخصصی پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

 مبارکی با بیان اینکه پلیس برای هرگونه خدمتی به مردم دریغ ندارد، گفت: از مردم همچنان انتظار داریم در ماموریت‌های پلیس ما را همراهی کنند.

او افزود: در نیمه اول امسال ۸۵ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در شهرستان جوانرود با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی، کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی کشف و ضبط شده است .

۳۱ قطعه اشیاء تاریخی در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: ۳۱ قطعه اشیاء تاریخی نظیر دستبند، انگشتر، دشنه، تیشه، مفتول مسی، نوک پیکان، قوری و... در این شهرستان کشف شد.

 محمدرضا یاری افزود: پس از کسب اطلاع ماموران مبنی براینکه فردی سابقه‌دار و سودجو در بحث خرید و فروش اشیاء عتیقه و آثار تاریخی فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و پس ار هماهنگی با مقام قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۱ قطعه اشیاء تاریخی نطیر دستبند، انگشتر، دشنه، تیشه، مفتول مسی، نوک پیکان، قوری و. کشف کردند.

او از معرفی متهم دستگیرشده به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

عملکرد آموزشگاه‌های رانندگی کنترل می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از نظارت بر انجام صحیح کلیه فعالیت‌های آموزشگاه‌های رانندگی به منظور ارائه آموزش‌های اصولی به متقاضیان دریافت گواهینامه خبر داد.

فضل الله شیری گفت: در راستای پیشگیری از کاهش تصادفات و همچنین تدابیر سازمانی و دستورالعمل‌های صادره، کلیه تصادفاتی که بر اساس نظریه کارشناس تصادفات، مهارت نداشتن کافی در رانندگی مصداق اصلی بروز تصادف تشخیص داده شود با آموزشگاه رانندگی که گواهینامه راننده مقصر در حادثه را صادر کرده است برابر تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

او ادامه داد: متصدیان آموزشگاه‌های رانندگی لازم است نسبت به سرلوحه کار قراردادن افزایش سطح آموزش و مهارت افزایی کارآموزان در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی اقدام کنند.

شیری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در ماه‌های اخیر، مدیران آموزشگاه‌ها ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برعملکرد مربیان آموزشی و برگزاری کلاس‌های آموزش تئوری نظارت کافی و مستمر داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.