رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف حدود ۳۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت شخصی در کار تهیه و توزیع مواد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل متهم یاد شده در شهرک چقامیرزا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده حدود ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

دستگیری قاتل متواری پس از ۱۳ سال


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری پس از ۱۳ سال فرار و زندگی مخفیانه در یکی از شهر‌های شرقی کشور خبر داد.
سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از ارتکاب یک مورد قتل در سال ۱۳۸۶ رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتل در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار داشت.

او ادامه داد: در حالی که دستگیری قاتل فراری جزو برنامه‌های پلیس آگاهی استان بود، کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی شدند.

سرهنگ آمویی  بیان کرد: کاراگاهان که مجوز قضائی را قبلا کسب کرده بودند پس از هماهنگی با پلیس آگاهی بجنورد و همکاری آن‌ها موفق به دستگیری قاتل فراری در این شهرستان شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و برای تحقیقات بیشتر به کرمانشاه منتقل شد.

او در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.


کشف ۷۳۴ راس دام  قاچاق در نقاط مرزی استان کرمانشاه

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۷۳۴ راس دام (گوسفند و بز) قاچاق در نقاط مرزی شهرستان‌های پاوه و ثلاث باباجانی خبر داد.

سرهنگ امیرهوشنگ نظری گفت: پس از اطلاع مرزبانان ثلاث باباجانی از اینکه قرار است تعداد زیادی احشام به خارج کشور قاچاق شود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا نیروهای مرزبانی با رصد و پایش دقیق نقاط صفر مرزی تعدادی قاچاقچی را مشاهده کردند که قصد انتقال تعداد زیادی احشام به کشور عراق را داشتند و توانستند با اقدامی به موقع از این کار جلوگیری کنند.

سرهنگ نظری افزود: مررزبانان در این ماموریت توانستند ۶۹۱ راس دام (گوسفند و بز) را کشف و چهار نفر را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در ماموریتی دیگر نیروهای مرزبانی پاوه هم حین رصد نقاط مرزی موفق به کشف ۴۳ راس گوسفند و بز شدند.

او بیان کرد: ارزش ۷۳۴ راس دام قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۲۲ میلیارد ریال می رسد.

سرهنگ نظری در پایان گفت: نیروهای مرزبانی ۲۴ ساعته از مرزهای استان کرمانشاه حراست و اجازه فعالیت به قاچاقچیان را نمی دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.