غیاثی از اعلام آماده باش صددرصد به مدیران اجرایی استان مرکزی در برابر مخاطرات احتمالی فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی از آماده‌باش این استان در برابر مخاطرات احتمالی فصل سرما خبر داد و از فرمانداران و مدیران دستگاه اجرایی خواست در آستانه سرما در آمادگی کامل به سر ببرند.

غیاثی افزود: با آغاز فصل پاییز و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و کاهش نسبی دمای هوا در روز‌های آغازین فصل سرما، بخشنامه و دستورالعمل‌های لازم آماده باش از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری مرکزی صادر شده است.

او اضافه کرد: این بخشنامه برای فرمانداران، شهرداران، دهیاران و تمامی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های مختلف استان مرکزی مبتنی بر آمادگی صددرصد مدیران اجرایی ارسال شد.

در شرایط اماده باش مدیریت بحران حضور مسئولین دستگاه اجرایی عضو سازمان مدیریت بحران شهرستان‌ها در محل خدمت الزامی است و ضرورت دارد که واحد‌های آتش‌نشان اعم از نیروی انسانی و تجهیزات در آمادگی کامل باشند.

در این شرایط کادر درمانی در واحد‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی، نیرو‌های پلیس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر جهت کنترل رفت و آمد‌ها و رفع مشکلات احتمالی در جاده‌ها، آمادگی نیروی انسانی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق، آب گاز و مخابرات جهت رفع نواقص و مشکلات احتمالی هم باید در آمادگی کامل باشند.

در حال حاضر استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونا به سر می‌برد؛ ستاد مقابله با کرونا پیش‌تر از مردم خواسته بود برای پیشگری از خطر انتقال بیماری، از هرگونه سفر در تعطیلات تاسوعا و عاشورا پرهیز کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.