مدیریت بحران استانداری مرکزی از فرمانداران و مدیران دستگاه اجرایی خواست در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی از فرمانداران و مدیران دستگاه اجرایی خواست در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی برای رفاه حال مردم و ایمنی هر چه بیشتر برگزاری مراسم این ایام در آمادگی کامل به سر ببرند.

غیاثی تاکید کرد: حضور مسئولین دستگاه اجرایی عضو سازمان مدیریت بحران شهرستان‌ها در محل خدمت الزامی است و ضرورت دارد که واحد‌های آتش‌نشان اعم از نیروی انسانی و تجهیزات در آمادگی کامل باشند.

او از کادر درمانی در واحد‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی، نیرو‌های پلیس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر جهت کنترل رفت و آمد‌ها و رفع مشکلات احتمالی در جاده‌ها، آمادگی نیروی انسانی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق، آب گاز و مخابرات جهت رفع نواقص و مشکلات احتمالی خواست در اماده باش کامل باشند.

در حال حاضر استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونا به سر می‌برد؛ ستاد مقابله با کرونا پیش‌تر از مردم خواسته بود برای پیشگری از خطر انتقال بیماری، از هرگونه سفر در تعطیلات تاسوعا و عاشورا پرهیز کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.