رزمایش یک روزه مدیریت بحران در راستای آمادگی دستگاه‌های مربوطه در شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای آمادگی نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان محلات در مواقع بروز بحران اعم از طبیعی و انسان ساز رزمایش یک روزه مدیریت بحران در این شهرستان برگزار شد.

این رزمایش یک روزه از نیروی انتظامی شهرستان محلات و با حضور نیرو‌های کمکی شهر‌های معین خمین و دلیجان در شهرستان محلات برگزار شد.

این رزمایش با هدف آمادگی و پیشگیری از وقوع هرگونه بحران اعم از طبیعی و انسان ساز در راستای کمک به شهروندان شهرستان محلات برگزار شد.

قمری فرماندار، سرهنگ رضایی فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان محلات از این رزمایش یک روزه دیدن کردند.

قمری فرماندار شهرستان محلات در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در راستای آمادگی نیرو‌های نظامی و انتظامی در موقع بروز بحران سناریویی نیروی انتظامی شهرستان محلات با مشارکت و همراهی نیروی انتظامی شهرستان دلیجان وخمین که دو شهرستان معین شهرستان محلات هستند پیش بینی کردند.

قمری افزود: این مانور‌ها و این برنامه ریزی‌های مقدماتی و پیش‌بینی شده در سطح شهرستان برای آمادگی بیشتر مجموعه نیرو‌های انتظامی در موقع موقع است که بروز بحران مثمر ثمر خواهد بود.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی در موقع بروز بحران وظیفه سنگینی از جمله تامین موارد امنیتی و کمک به مردم را به عهده دارد اضافه کرد: انشاالله که شاهد بروز بحران یا مواردی از این دست در سطح استان مرکزی و شهرستان محلات نباشیم و انشاالله مردم همیشه در صحت و سلامت باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.