مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: نیمه نخست امسال ۲۰ نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی شهرستان کازرون از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با بیان اینکه نیمه نخست امسال ۲۰ نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی شهرستان کازرون از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند، اظهار کرد: از محل تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، ۲۰ دستگاه ادوات کشاورزی به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان و ۱۹ دستگاه تراکتور به مبلغ یک میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان خریداری شدند.

او اضافه کرد: امسال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی، تسهیلات با سود ۱۵ درصد و سهم آورده ۲۰ درصد به متقاضیان با بازپرداخت ۵ تا ۷ سال پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تامین ماشین آلات مکانیزه کشاورزی از جمله طرح‌های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است، افزود: بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند با استفاده از تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته، برای نوسازی تراکتور‌ها و ماشین آلات فرسوده و تکمیل ادوات و دنباله بند‌ها به منظور افزایش ضریب و درجه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: کاهش هزینه‌های تولید از طریق مدیریت مصرف نهاده‌ها و کاهش هزینه‌های کارگری از اهداف توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار