سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم، صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم، اظهار داشت: امروز از بزرگان باشگاه استقلال دعوت کردیم تا دور هم جمع شوند و در مراسم معارفه محمود فکری حضور داشته باشند. تلاش کردیم تا مراسم معارفه خوبی برگزار کنیم و این موضوع نوید روز‌های خوبی را برای استقلال می‌دهد.

او در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، عنوان کرد: در چند روز گذشته تقریباً هر روز جلسه داشتیم تا منابع مالی مورد نیاز را تامین کنیم. استقلال بدهی‌های زیادی دارد که روی هم انباشته شده است. اگر به قول‌های داده شده عمل شود، بدهی‌ها پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌شود. ما شبانه روز تلاش خواهیم کرد تا از طرق قانونی مشکلات را حل کنیم.

اگر مظلومی قبول کند، در فصل پیش‌رو سرپرست تیم استقلال خواهد بود

مددی در مورد انتخاب مظلومی به عنوان سرپرست استقلال، گفت: مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان است، اما با او مذاکراتی داشته ایم. از او درخواست کردیم تا تکلیف خود را مشخص کند. اگر مظلومی این مشکل را برطرف کند، در فصل پیش‌رو سرپرست استقلال خواهد بود.


بیشتر بخوانید


میلیچ و دیاباته اگر پول خود را نگیرند، به ایران نخواهند آمد

او درباره وضعیت دیاباته و میلیچ، اظهار داشت: منابع مالی مورد نیاز در این زمینه باید تامین شود. میلیچ و دیاباته حرفه‌ای هستند و اگر پول خود را نگیرند، به ایران نخواهند آمد. دنبال جنگ، دعوا و حاشیه نیستم. بدهی‌های داخلی ما به حداقل رسیده، اما بدهی  خارجی ما رقم قابل توجهی است که در حال تامین آن از راه قانونی هستیم.

مددی درباره مبلغی که در سفر سعادتمند به قطر ضبط شده بود، تصریح کرد: آن مبلغ در تعزیرات است و از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که در این زمینه با دادگستری مذاکره کرد. تا ۲ روز آینده این پول به حساب باشگاه استقلال برمی گردد.

از درخواست ۱۰ میلییاردی علی کریمی خبر ندارم

او در مورد درخواست ۱۰ میلیارد تومانی علی کریمی برای تمدید قرارداد، بیان کرد: از درخواست ۱۰ میلییاردی خبر ندارم. او باید به ایران بازگردد تا با هم صحبت کنیم. کریمی گفته که در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. او حتماً شرایط ما را درک می‌کند و رفتار حرفه‌ای خواهد داشت.

امیدوارم به دلیل کمبود بودجه مجبور به فروش قایدی نشویم

مددی درباره فروش مهدی قایدی و تامین بودجه، گفت: او پیشنهاد چشم‌گیری از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس دارد، اما هیئت مدیره هنوز درمورد جدایی او به جمع‌بندی نرسیده است. امیدوارم به دلیل کمبود بودجه مجبور به فروش قایدی نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
هنوز نیومده به فکر فروش قائدی افتاده
اینطوری میخوای تیم رو برای قهرمانی ببندی؟؟
بابامسعودتون هنوز سیر نشده از جام گرفتن؟؟
آخرین اخبار