سیف الله پور گفت: باشگاه استقلال برای جذب فکری رضایت مدیران نساجی را نگرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور سرپرست تیم فوتبال  نساجی مازندران اظهار کرد: باشگاه نساجی در نیمه دوم سال ۹۹ قرارداد ۱/۵ ساله با محمود فکری منعقد کرد و بعد از اینکه بازی‌های لیگ نوزدهم به پایان رسید قرارداد این  مربی تمدید شد. باشگاه استقلال برای جذب فکری دعوت به عمل آورد و در آن زمان حدادیان و امیری مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی به فکری اعلام کردند که اگر استقلالی‌ها تمایل به جذب او را دارند باید رضایت ما را بگیرند.  

سیف الله پور درباره اظهارات فکری مبنی بر اینکه بازیکنان مدنظرش در نساجی باقی نمانده اند،گفت: من با صحبت‌های فکری مخالف هستم، چون همه بازیکنان با درخواست این مربی جذب شده اند. البته من از فکری تشکر می‌کنم، چون تیم خوبی بسته شده است و تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها در تیم ما جمع شدند. باشگاه استقلال اقدام غیرقانونی انجام داده است و  این باشگاه برای جذب فکری باید رضایت حدادیان و امیری مالک و مدیرعامل باشگاه را جلب می‌کرد. همچنین در بند قرارداد فکری ذکر شده است که اگر این مربی بخواهد نساجی را ترک کند باید ۵ برابر مبلغ قراردادش را به باشگاه نساجی بپردازد.  

فکری بیش از   ۳۵ درصد قراردادش را گرفته است 

او ادامه داد: فکری هم به این قضیه اذعان داشت که باشگاه استقلال باید رضایت او و دستیارانش را از باشگاه نساجی بگیرد، اما متاسفانه چنین اقدامی صورت نگرفت. فکری هنوز بازی‌های لیگ برتر فوتبال شروع نشده است بیش از ۳۵ درصد از قراردادش را گرفته است. بازیکنان ما در سال گذشته یکساله قرارداد داشتند و نزدیک به ۲۵ بازیکن جدید به بدنه باشگاه نساجی اضافه شدند و  فکری این بازیکنان را به خدمت گرفت.

باشگاه استقلال باید رضایت باشگاه نساجی را بگیرد  

او افزود: باشگاه استقلال با این همه قدمت، کادر مدیریتی قوی و  هواداران زیاد اصلا رضایت باشگاه نساجی را در نظر نمی‌گیرد و فکری را که قرارداد با باشگاه نساجی دارد را بدون دریافت رضایت نامه به خدمت می‌گیرد. تیم ما ۲ روز دیگر برای برپایی اردو راهی کیش می‌شود، اما یک باره سرمربی تیم خود را در بازی دوستانه با ذوب آهن از دست دادیم. طرف حساب ما فکری نیست بلکه باشگاه استقلال است و باید رضایت باشگاه نساجی را بگیرد.  

سیف الله پور: اقدام باشگاه استقلال برای جذب فکری غیرقانونی است

معاوت حقوقی باشگاه نساجی پیگیر شکایت از استقلال است 

سیف الله پور درباره اینکه باشگاه استقلال مدعی است که فکری استعفا داده است، گفت: باشگاه نساجی با استعفای فکری موافقت نکرده است و تاکنون سرمربی خود را انتخاب نکرده ایم و همچنان فکری سرمربی تیم ما است. اگر باشگاه استقلال می‌خواهد که از سرمربی تیم ما در فصل جدید استفاده کند باید رضایت باشگاه نساجی را جلب کند. همچنین سال گذشته چنین اتفاقی برای سرلک و جعفری در زمان انتقالشان به شهرخودرو رخ داد و جریمه سنگینی این ۲ بازیکن و تیم مشهدی شدند. باشگاه استقلال حواسش باشد که باشگاه نساجی به هیچ عنوان رضایت نداده  و با استعفای فکری موافقت نکرده است و مطمئن باشید معاونت حقوقی باشگاه پیگیری این قضیه خواهد بود.  

او در پایان گفت: امیدوارم این قضیه با حضور فکری فردا در تمرینات تیم نساجی ختم به خیر شود و اگر فکری تمایل به حضور در استقلال دارد مانعی وجود ندارد، اما باشگاه استقلال باید رضایت باشگاه نساجی را بگیرد، چون فکری و همه دستیارانش از تیم نساجی رفته اند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار