عضو پیشین هیئت مدیره نساجی گفت: قرار بود روز شنبه مشکل قرارداد محمود فکری را دوستانه حل کنیم، اما با صحبت‌های امروز مدیر نساجی این موضوع باید در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نظری جویباری عضو سابق هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران در مورد انتقال محمود فکری از تیم فوتبال نساجی به استقلال تهران، اظهار داشت: مسئولان باشگاه نساجی گفته بودند که حضور فکری در استقلال برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بلامانع است، اما بعداً همکاری لازم را انجام ندادند. اکنون باشگاه استقلال حاضر است مبلغی را به نساجی پرداخت کند به شرط اینکه درخواست معقولانه‌ای باشد.

او افزود: بند‌هایی در قرارداد فکری وجود دارد که یا اشتباه خود او بوده یا اشتباه ما بوده است. حدادیان و امیری هر ۲ استقلالی هستند و انتظار می‌رود که همکاری لازم را انجام دهند. شب گذشته با حدادیان صحبت کردیم که شنبه مشکل برطرف شود، اما امروز سیف الله پور که مسئول رده بالایی در نساجی نیست، گفته که فکری شنبه باید سر تمرین نساجی حاضر شود.  این موضوع خیلی محترمانه و دوستانه‌تر قابل حل بود. امیری و حدادیان دوستانه مشکل را حل کنند و باشگاه نساجی نیز به حق و حقوق خود برسد. شب گذشته بیش از ۲ ساعت با رضا حدادیان مالک باشگاه صحبت کردم. علی امیری نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه نباید پنهان شود و باید بیاید و صحبت کند.

نظری جویباری در خصوص درخواست ۷ میلیاردی نساجی برای صدور رضایتنامه، بیان کرد: اگر به بند قرارداد هم نگاه کنیم، بند فسخ ۳ و نیم میلیاردی وجود داشته که ما به آن هم معترض هستیم. قرار بود شنبه مشکل حل شود، اما با اتفاقات امروز، تنها در کمیته تعیین وضعیت این مشکل حل خواهد شد.

او در خصوص اینکه اعلام شده در صورت حضورش در قائمشهر برای او مشکلاتی ایجاد خواهد شد، گفت: من قائمشهری هستم، اما سال‌های زیادی است که استقلالی بوده ام و نمی‌توانم ذاتم را عوض کنم. استقلال را به خاطر این موضوع رها نمی‌کنم که از شهرم دفاع کنم. از استقلال چند بار پیشنهاد داشته ام، اما به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم در کادر مدیریتی این باشگاه حضور داشته باشم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار