فلاح زاده از افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مراکز تلفن ندافیه باوی و عنبر مسجدسلیمان با انجام عملیات فنی و نصب کارت‌های ۳۲ پورت در این مراکر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات فنی و نصب کارت‌های ۳۲ پورت در مراکز تلفن ندافیه شهرستان باوی و عنبر شهرستان مسجد سلیمان، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL به مشترکان افزایش یافت.

او افزود: باتوجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت و لزوم توسعه زیر ساخت‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مخابراتی با هدف جلب رضایت و تحقق مطالبات ارتباطی مشتریان خانگی، توسعه شبکه دیتا در مراکز مذکور با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان انجام شد.

فلاح زاده بیان کرد: پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا، با نصب ۲ عدد کارت ۳۲ پورت، ظرفیت ارائه اینترنت adsl به مشترکان در مرکز ندافیه به ۹۶ پورت و همچنین با نصب یک کارت ۳۲پورت در مرکز تلفن عنبر، تعداد پورت‌های این مرکز نیز به ۱۲۸ پورت افزایش یافت که با افزایش ظرفیت شبکه دیتا، امکان بهره مندی بیش از پیش مشترکان تلفن ثابت در این مراکز از خدمات اینترنت خانگی adsl فراهم شد.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، مشترکان جهت بهره مندی از خدمات اینترنت خانگی می‌توانند با تماس با سامانه شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام و درخواست اینترنت با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.