رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره انتخاب فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی به تیم فوتبال استقلال ملحق شد و فصل آینده هدایت آبی پوشان را بر عهده دارد.

پس از این انتخاب اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حضور فکری روی نیمکت استقلال گفت: از زحمات فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق تشکر می‌کنم. محمود فکری سال‌ها در استقلال بازی کرده به خانه خودش بازگشته است. برای فکری و دستیاران او آرزوی موفقیت می‌کنم.

او گفت: ما قبل از انتخاب فکری سرمربی داشتیم. نامجومطلق سرمربی استقلال بود.

خلیل زاده گفت: درباره ۸۸ هزار دلاری که می‌گویند در حساب من است باید بگویم، ۲ هزار دلار دیگر روی این پول گذاشتم و به حساب استقلال واریز کردم. اسناد این موضوع هم موجود است. من از سرپرست باشگاه می‌خواهم این اسناد را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد. به غیر از این هم هر سندی درباره اینکه من پولی به استقلال آروده ام را هم منتشر کند.

او تصریح کرد: حدادیان مالک باشگاه نساجی و امیری استقلالی‌ها هستند. مشکلی با آن‌ها نداریم. از نظر قانونی تخلفی نکرده ایم، اما به دلیل دوستی و رفاقتی که با آن‌ها داریم در یکی - ۲ روز آینده با حدادیان و امیری صحبت خواهیم کرد. پیش از این هم نظری عضو هیئت مدیره با آن‌ها تماس تلفنی هم داشته است.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است. قبل از اعزام تیم به بازی‌های لیگ قهرمانان این اتفاق رخ داد. با تلاشی که هیئت مدیره انجام می‌دهد به زودی این مشکل هم رفع می‌شود.

او گفت: درباره مجوز حرفه‌ای هم سرپرست استقلال می‌تواند مراحل را توضیح دهد. ۹۰ درصد شرایط را برای دریافت مجوز حرفه‌ای فراهم کرده ایم.

خلیل زاده بیان کرد: چند دقیقه قبل کنعانی زادگان به صورت تلفنی با سرپرست باشگاه استقلال صحبت می‌کرد، اما من متوجه صحبت‌های آن‌ها نشدم.

او تصریح کرد: درباره بازیکنان اطلاعاتی ندارم. آن چیزی را که من می‌دانم بیشتر بازیکنانی که از استقلال جدا شدن می‌دانم با تیم‌های دیگر قرارداد بسته اند. البته فکر می‌کنم استقلال با بازیکنانی که در اختیار دارد و به خدمت می‌گیرد می‌تواند بازی خوبی را ارائه دهد.

رئیس هیئت مدیره استقلال بیان کرد: اساسنامه باشگاه استقلال می‌گوید که مدیرعامل حق امضاء و اختیار تام دارد. فقط در بحث جذب کارگذار به غیر از امضای مدیرعامل یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره هم باید پای قرارداد را امضاء کند که آن شخص من نیستم. در استقلال اختلاف سلیقه وجود دارد، اما دشمنی نه.

او گفت: ما به جای درآمدزایی ۵۰ میلیارد تومان بدهی داریم. واقعیت بالاخره مشخص می‌شود.

خلیل زاده بیان کرد: به زودی با برگزاری نشست خبری جواب تمام سوالات را می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار